هنر کودکان

هنر کودکان

سایت جامع هنر کودکان
هنر کودکان

هنر کودکان

سایت جامع هنر کودکان

بازی های هنری سرگرم کننده که در هر زمان و هر مکان نیز قابل استفاده هستند

بازی های هنری سرگرم کننده که در هر زمان و هر مکان نیز قابل استفاده هستند.مثل زمان هایی که در مطب دکتر یا در صف های انتظار طولانی هستید با این روش ها کودکان را سرگرم کنید.


  • همیشه یک دفترچه به همراه داشته باشید یک نقاشی مشارکتی بکشید به این صورت که به نوبت هر کدام روی کاغذ طرحی بکشید تا در نهایت تبدیل به یک نقاشی کامل شود.

  • نقاشی با تبدیل خط خطی به یک شکل معنا دار به این صورت که بازیکنان از یک خط خطی سریع به عنوان شروع نقاشی استفاده می کنند. آیا خط خطی شما را یاد اردک،صورت،قلعه یا ... می اندازد؟
  •  نقاشی بدن انسان،افراد به نوبت بخشهایی از بدن انسان را می کشند، سپس کاغذ را تا زده و به نفر بعدی منتقل می کنند تا یک انسان کامل شود.نتیجه بسیار بامزه و خنده دار خواهد بود.یک بازی گروهی عالی برای خانواده و دوستان در سنین مختلف و کودکان بالای چهار سال

  • هر کدام با یک تکه کاغذ و مداد در سمت مخالف می نشینند و به نوبت نقشه را هدایت می کنند.به عنوان مثال ، شما می گوید ، "یک بولدوزر بکشید" ، و هر کدام یکی را روی کاغذ خود می کشند.. سپس یکی از بچه ها می گوید ، "کوهی را ترسیم کن" ، و هر کدام آن را ترسیم می کنند. آنها تا زمانی که صفحه خود را پر نکنند به نقاشی های یکدیگر نگاه نمی کنند.در نهایت هر کدام نقاشی های متفاوت با تصورات متفاوت خواهند کشید.

در مورد شما چطوره؟ 

آیا با بچه های خود بازی های هنری انجام می دهید؟ 

موارد مورد علاقه شما کدامند؟


امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.